+38 (066) 044 1739

53210, Україна, Дніпропетровська обл., м. Нікополь, пр. Трубників 18

+38 (066) 044 1739

53210, Україна, Дніпропетровська обл., м. Нікополь, пр. Трубників 18

Illustration

Інформація про умови доступності для навчання студентівз особливими освітніми потребами

1) ВСП «Нікопольський фаховий коледж Українського державного університету науки і технологій» готує фахових молодших бакалаврів технічних спеціальностей, що не дозволяє приймати на навчання дітей з обмеженими фізичними можливостями та які пересуваються в інвалідних візках. Навчальний заклад таким студентам не може надати можливість пройти практичну підготовку та в подальшому працевлаштувати. 2) В ВСП «Нікопольський фаховий коледж Українського державного університету науки і технологій» створено належні умови для здобуття освіти особами з особливими освітніми потребами з урахуванням їхніх індивідуальних потреб:- забезпечується постійна соціально-педагогічна та психологічна підтримка студентів з особливими освітніми потребами та їх медичний супровід; - доступність прилеглої території до будівлі коледжу;- у наявності пандус та кнопка виклику;- безбар’єрний вхід та безперешкодний рух в приміщеннях І поверху (навчальні кабінети, буфет, спортивна і тренажерні зали, санвузли).Коридори не мають звужень та виступаючих перешкод.           Навчальні кабінети:- доступність до дверних і відкритих прорізів;- усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. Світло на робочі місця падає ліворуч. При оздоблені навчальних приміщень враховано такі вимоги: стіни світлих тонів; меблі, парти – кольору натурального дерева; класні дошки темно-зеленого кольору, стелі, двері, віконні рами – білі.      - розташування меблів і обладнання, декоративних рослин сприяє максимальному використанню денного світла і рівномірному освітленню приміщень. У приміщеннях рівень освітлення підвищується за допомогою штучного освітлення – люмінесцентних ламп;- у закладі дотримується повітряно–тепловий режим. Приміщення обладнані системами індивідуального опалення та вентиляції, що забезпечують сприятливі мікрокліматичні умови внутрішнього середовища. Чистота повітря у закладі забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням всіх видів провітрювання (наскрізне, кутове, однобічне).

ЗАКОН УКРАЇНИ «ПРО ОСВІТУ»від 05.09.2017 року №2145-VІІІ набрав чинності з 28.09.2017 рокуСтаття 19. Освіта осіб з особливими освітніми потребами
1. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування створюють умови для забезпечення прав і можливостей осіб з особливими освітніми потребами для здобуття ними освіти на всіх рівнях освіти з урахуванням їхніх індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів.2. Держава забезпечує підготовку фахівців для роботи з особами з особливими освітніми потребами на всіх рівнях освіти.3. Особам з особливими освітніми потребами освіта надається нарівні з іншими особами, у тому числі шляхом створення належного фінансового, кадрового, матеріально-технічного забезпечення та забезпечення розумного пристосування, що враховує індивідуальні потреби таких осіб, визначені в індивідуальній програмі розвитку.4. Для навчання, професійної підготовки або перепідготовки осіб з особливими освітніми потребами застосовуються види та форми здобуття освіти, що враховують їхні потреби та індивідуальні можливості.5. Органи державної влади, органи місцевого самоврядування та заклади освіти створюють умови для здобуття освіти особами з особливими освітніми потребами шляхом забезпечення розумного пристосування та універсального дизайну.6. Навчання та виховання осіб з особливими освітніми потребами, зокрема тими, що спричинені порушенням розвитку та інвалідністю, у закладах дошкільної, позашкільної та середньої освіти здійснюються за рахунок коштів освітніх субвенцій, державного та місцевих бюджетів, інших джерел, не заборонених законодавством, у тому числі з урахуванням потреб дитини, визначених в індивідуальній програмі розвитку.7. Зарахування осіб з особливими освітніми потребами до спеціальних закладів освіти, переведення з одного типу закладу до іншого та відрахування таких осіб здійснюються у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки.8. Категорії осіб з особливими освітніми потребами визначаються актами Кабінету Міністрів України.