Методична діяльність педагогів в умовах дистанційного навчання
В умовах дистанційного навчання аспектом підвищення професійної майстерності є методична робота педагога. Цей вид діяльності має інші форми прояву. Одним із дієвих способів розширити розділ своїх фахових можливостей є обмін досвідом з колегами під час роботи методичних об’єднань.
Робота методичного об'єднання спрямована на підвищення професійної майстерності та розвиток творчої ініціативи викладачів; застосування в інноваційному навчанні інтерактивних технологій; створення умов для формування ключових компетентностей здобувачів освіти та педагогів.
19 грудня 2024 року на базі ВСП «Нікопольський фаховий коледж Українського державного університету науки і технологій» в онлайн режимі відбулося засідання Методичного об’єднання викладачів історії та суспільних дисциплін закладів фахової передвищої освіти Нікопольського регіону (голова РМО Ткач О.В.). На засіданні присутні викладачі ВСП «Нікопольський фаховий коледж УДУНТ» (Посьмашна О.С. і Ткач О.В.), ВСП «Марганецький фаховий коледж НТУ «ДП» (Гацько Т.В., Кочина Т.О., Учаєва О. ). .В.), ВСП «Нікопольський фаховий коледж ДДАЕУ» (Білецька О.В.), КЗ. «Нікопольський фаховий медичний коледж «ДОР» (Шпонька О.М.) і КЗ «Нікопольський фаховий педагогічний коледж «ДОР» (Калашник М.В.)
Захід пройшов у формі круглого столу з обговоренням питань про формування соціальної компетентності у здобувачах освіти при вивченні суспільних дисциплін у дистанційному форматі. Викладачі фахових коледжів регіону поділилися досвідом роботи зі студентами, представили своє бачення проблем навчання та обговорили шляхи їх подолання. Відмітили важливе значення інтерактивних технологій у процесі формування ключових компетентностей майбутніх фахівців, зокрема соціальної компетентності. Адже вона забезпечує здатність молодої людини ефективно спілкуватися з іншими, успішно працювати в команді, самостійно приймати рішення, брати за них на себе відповідальність тощо.
Підсумком спільної роботи стало планування наступних зустрічей для підвищення ефективності роботи зі студентами та підготовки їх до самостійного, відповідального та успішного життя.