+38 (066) 044 1739

53210, Україна, Дніпропетровська обл., м. Нікополь, пр. Трубників 18

+38 (066) 044 1739

53210, Україна, Дніпропетровська обл., м. Нікополь, пр. Трубників 18

Критерії оцінювання

Критерії оцінювання якості знань здобувачів освіти всіх форм навчання

Система оцінювання якості знань здобувачів освіти коледжу – система оцінювання успішності засвоєння здобувачем освіти освітніх компонентів, яка передбачає шкалу та подвійне (описове та статистичне) визначення цих оцінок.
Результати навчання – знання, уміння, навички, способи мислення, погляди, цінності, інші особисті якості, які можна ідентифікувати, спланувати, оцінити і виміряти та які особа здатна продемонструвати після завершення освітньо-професійної програми або окремих освітніх компонентів, повної загальної (профільної) середньої освіти.

(Положення про критерії та порядок оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти)

Загальні критерії оцінювання знань, умінь здобувачів освіти з предметів загальноосвітньої підготовки
Загальні критерії оцінювання знань, умінь здобувачів освіти з предметів загальноосвітньої підготовки включають чотири рівні навчальних досягнень здобувачів освіти: початкового, середнього, достатнього, високого і наведені в таблиці 1.

Illustration

Перший рівень – початковий (низький). Відповідь здобувача освіти фрагментарна, характеризується початковими уявленнями про предмет вивчення.Другий рівень – середній. Здобувач освіти відтворює основний навчальний матеріал, виконує завдання за зразком, володіє елементарними вміннями навчальної діяльності.Третій рівень – достатній. Здобувач освіти знає істотні ознаки понять, явищ, зв’язки між ними, вміє пояснити основні закономірності, а також самостійно застосовує знання в стандартних ситуаціях, володіє розумовими операціями (аналізом, абстрагуванням, узагальненням тощо), вміє робити висновки, виправляти допущенні помилки. Відповідь здобувача освіти правильна, логічна, обґрунтована, хоча їй бракує власних суджень.Четвертий рівень – високий. Знання здобувача освіти є глибокими, міцними, системними, з вмінням застосовувати їх для виконання творчих завдань, його навчальна діяльність позначена здатністю самостійно оцінювати різноманітні ситуації, явища, факти, виявляти і відстоювати особисту позицію.

Загальні критерії оцінювання знань, умінь здобувачів освіти з дисциплін освітньо-професійної програми підготовки фахових молодших бакалаврів
Оцінка знань і вмінь здобувачів освіти з дисциплін за циклами загальної та професійної підготовки освітньо-професійної програми підготовки фахових молодших бакалаврів проводиться за чотирибальною системою, наведеною в таблиці 2..

Illustration