+38 (066) 044 1739

53210, Україна, Дніпропетровська обл., м. Нікополь, пр. Трубників 18

+38 (066) 044 1739

53210, Україна, Дніпропетровська обл., м. Нікополь, пр. Трубників 18

Помилки при реєстрації е-кабінету вступника до коледжу

Помилки при реєстрації е-кабінету вступника до коледжу

З 1 липня стартувала реєстрація електронних кабінетів вступників до закладів фахової передвищої освіти, які вступають після 11 класів або маючи освітній ступінь «кваліфікованого робітника», тобто після профтеху.

Водночас деякі вступники не можуть швидко зареєструвати електронний кабінет для подальшого подання заяв на вступ через те, що отримують повідомлення про помилки під час реєстрації.

Пропонуємо дізнатись, що означає код кожної помилки та як діяти у кожному окремому випадку.

П1.1

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: сертифікат НМТ/ЗНО не знайдено. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку, визначеному у Інструкції ЕК у разі помилки П1.1».

У реєстрі сертифікатів ЗНО не знайдено сертифіката з параметрами вступника. Вступник наполягає, що в нього діючий сертифікат НМТ (ЗНО).

Порядок дій:

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П1.1».

До листа додаються: сканкопія (фото) сертифіката ЗНО (з номером, піном, роком видачі) та скріншот з помилкою. Для сертифікатів НМТ – скрін повідомлення УЦОЯО. У тексті листа, рекомендуємо вказувати контактний номер телефону.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного сертифіката в реєстр або про недійсність сертифіката.

П1.2

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: документ не знайдено у Реєстрі документів про освіту. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку Інструкції ЕК у разі помилки П1.2».

У Реєстрі документів про освіту не знайдено свідоцтва/атестата про повну загальну середню освіту з параметрами, вказаними вступником. Вступник наполягає, що в нього діюче свідоцтво/атестат про повну загальну середню освіту.

Порядок дій:

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П1.2».

До листа додаються: сканкопія (фото) свідоцтва/атестата про ПЗСО (з ПІБ, серією, номером, датою видачі) та скріншот з помилкою. У тексті листа, рекомендуємо вказувати контактний номер телефону.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання в Реєстр документів про освіту інформації щодо свідоцтва/атестата про ПЗСО вступника або про неможливість це зробити (із зазначенням причини).

П1.3

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: вказано анульований документ про освіту. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку, визначеному в Інструкції ЕК у разі помилки П1.3».

У реєстрі документів про освіту свідоцтво/атестат про повну загальну середню освіту з параметрами вступника позначений як анульований. Вступник наполягає, що в нього діюче свідоцтво/атестат про повну загальну середню освіту. Документ про освіту анульовано в картці фізичної особи ЄДЕБО.

Порядок дій:

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П1.3».

До листа додаються: сканкопія (фото) свідоцтва/атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі) та скріншот з помилкою. У тексті листа, рекомендуємо вказувати контактний номер телефону.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного свідоцтва/атестата в реєстр або про недійсність свідоцтва/атестата.

П1.4

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: вказано анульований документ про освіту. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку, визначеному в Інструкції ЕК у разі помилки П1.4».

У реєстрі документів про освіту свідоцтво/атестат про повну загальну середню освіту з параметрами вступника позначений як анульований. Вступник наполягає, що в нього діюче свідоцтво/атестат про повну загальну середню освіту. Документ про освіту відсутній в картці фізичної особи ЄДЕБО або анульовано фотокомп’ютерний документ в даних ІВС «Освіта».

Порядок дій:

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П1.3».

До листа додаються: сканкопія (фото) свідоцтва/атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі) та скріншот з помилкою. У тексті листа, рекомендуємо вказувати контактний номер телефону.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного свідоцтва/атестата в реєстр або про недійсність свідоцтва/атестата.

П1.5

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: Помилка при реєстрації: знайдено декілька діючих документів про освіту з вказаними серією та номером. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку, визначеному в Інструкції ЕК у разі помилки П1.5».

В ЄДЕБО існує декілька діючих документів про освіту з вказаним типом, серією та номером.

Порядок дій:

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П1.3».

До листа додаються: сканкопія (фото) свідоцтва/атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі) та скріншот з помилкою. У тексті листа, рекомендуємо вказувати контактний номер телефону.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного свідоцтва/атестата в реєстр або про недійсність свідоцтва/атестата.

П2.1

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: у вступника в ЄДЕБО вказано інший діючий сертифікат НМТ (ЗНО) зазначеного року видачі. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку, визначеному в Інструкції помилки П2.1».

В даних вступника, що вже містяться в ЄДЕБО, наявне свідоцтво/атестат про ПЗСО, але вказано інший діючий сертифікат НМТ (ЗНО) зазначеного року видачі.

Вступник наполягає, що саме в нього діючий сертифікат.

Порядок дій:

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П2.1».

До листа додаються: сканкопії (фото) свідоцтва/атестата про ПЗСО (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером, ким видано, дата видачі), *(скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм надаєте з двох сторін) та скріншот з помилкою. У тексті листа, рекомендуємо вказувати контактний номер телефону.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного сертифіката в дані вступника, що містяться в ЄДЕБО, або про недійсність сертифіката.

П2.2

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: у вступника в ЄДЕБО вказано інший діючий документ про освіту. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку в Інструкції ЕК у разі помилки П2.2».

В даних вступника, що вже містяться в ЄДЕБО, наявний сертифікат НМТ (ЗНО), але вказано інше діюче свідоцтво/атестат про ПЗСО. Вступник наполягає, що саме в нього діюче свідоцтво/атестат.

Порядок дій:

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П2.2».

До листа додаються: сканкопії (фото) свідоцтва/атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером), *(скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм надаєте з двох сторін) та скріншот з помилкою. У тексті листа, рекомендуємо вказувати контактний номер телефону.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного свідоцтва/атестата в дані вступника, що містяться в ЄДЕБО, або про недійсність свідоцтва/атестата.

П3.1

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності з даними вказаного сертифіката НМТ (ЗНО). Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку, визначеному в Інструкції ЕК у разі помилки П3.1».

Дані вступника, що вже містяться в ЄДЕБО, не повністю відповідають даним вказаного сертифіката НМТ (ЗНО). Вступник наполягає, що саме в його сертифікаті дійсні дані.

Порядок дій:

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П3.1».

До листа додаються: сканкопії (фото) свідоцтва/атестата про ПЗСО (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером), *(скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм надаєте з двох сторін) та скріншот з помилкою. У тексті листа, рекомендуємо вказувати контактний номер телефону.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного сертифіката в дані вступника, що містяться в ЄДЕБО, або про недійсність сертифіката НМТ (ЗНО).

П3.2

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності з даними вказаного документа про освіту. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку в Інструкції ЕК у разі помилки П3.2».

Дані вступника, що вже містяться в ЄДЕБО, не повністю відповідають даним вказаного сертифікату. Вступник наполягає, що саме в його сертифікаті НМТ (ЗНО) дійсні дані.

Порядок дій:

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П3.2».

До листа додаються: сканкопії (фото) свідоцтва/атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером), *(скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм надаєте з двох сторін) та скріншот з помилкою. У тексті листа, рекомендуємо вказувати контактний номер телефону.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про додання дійсного сертифіката в дані вступника, що містяться в ЄДЕБО, або про недійсність сертифіката НМТ (ЗНО).

П3.3.1

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності в даті народження, вказаними в документі про освіту та сертифікаті НМТ (ЗНО). Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку в Інструкції ЕК у разі помилки П3.3.1».

Не пройдено перевірку на створення картки фізичної особи (щодо співпадіння дати народження в документі про ПЗСО та сертифікаті НМТ (ЗНО), обидва документи до карток інших осіб в ЄДЕБО не додавались). Вступник наполягає, що це його документи про ПЗСО та сертифікат НМТ (ЗНО).

Порядок дій:

Якщо помилку в даті народження виявлено у сертифікаті НМТ 2023, вступник звертається до Регіонального центру оцінювання якості освіти для виправлення помилки в даті народження.

Якщо виявлено помилку в даті народження у сертифікаті НМТ 2022 та/або ЗНО за 2020-2021 роки або в документі про освіту, вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П3.3.1».

До листа додаються: сканкопії (фото) свідоцтва/атестата про ПЗСО (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером), *(скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм надаєте з двох сторін) та скріншот з помилкою. У тексті листа, рекомендуємо вказувати контактний номер телефону.

За результатами перевірки технічний адміністратор виправляє помилку в даті народження у документі про ПЗСО та повідомляє вступнику про можливість створення електронного кабінету.

П3.3.2

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності в ПІБ, вказаними в документі про освіту та сертифікаті НМТ (ЗНО). Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку, визначеному в Інструкції ЕК у разі помилки П3.3.2».

Не пройдено перевірку на створення картки фізичної особи (щодо співпадіння ПІБ (ІБ) у документі про ПЗСО та сертифікаті НМТ (ЗНО), обидва документи до карток інших осіб в ЄДЕБО не додавались). Вступник наполягає, що це його документи про ПЗСО та сертифікат НМТ (ЗНО).

Порядок дій:

Якщо виявлено помилку в ПІБ у сертифікаті НМТ (ЗНО), вступник звертається до Регіонального центру оцінювання якості освіти для виправлення помилки в сертифікаті НМТ (ЗНО).

Якщо виявлено помилку в документі про освіту, вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П3.3.2».

До листа додаються: сканкопії (фото) свідоцтва/атестата про ПЗСО (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката ЗНО (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером та ким видано документ), *(скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм надаєте з двох сторін) та скріншот з помилкою. У тексті листа, рекомендуємо вказувати контактний номер телефону.

За результатами перевірки технічний адміністратор надає вступнику можливість на створення електронного кабінету. Разом з тим, у разі зарахування на навчання, вступник повинен у визначений закладом освіти строк надати дублікат документа про ПЗСО з виправленим ПІБ (замовлення здійснює заклад освіти, який видав цей документ. Дублікат доцільно отримати навіть якщо Вас не зараховано!).

П3.3.3

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: в ЄДЕБО відсутні дані, вказані в документі про ПЗСО та/або сертифікаті НМТ (ЗНО). Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку, визначеному в Інструкції ЕК у разі помилки П3.3.3».

В ЄДЕБО є картка особи з ПІБ та датою народження вступника. Разом з тим, картка не містить дані вказаних вступником документа про ПЗСО та сертифіката ЗНО. Вступник наполягає, що в його документах дійсні дані.

Порядок дій:

Як правило, у таких випадках в існуючій в ЄДЕБО картці особи наявне свідоцтво про народження або свідоцтво про БЗСО вступника. У вікні реєстрації електронного кабінету для підтвердження, що в ЄДЕБО вже наявна його картка особи, вступнику пропонується внести їх дані у формі «Додаткова інформація для ідентифікації» – у разі успішного результату вступник продовжує створення електронного кабінету.

Якщо дані не підтверджено – вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П3.3.3».

До листа додаються: сканкопії (фото) свідоцтва/атестата про ПЗСО (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката ЗНО (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), а також сканкопію паспорта (з полями серія, номер, ким видано документ) *(скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм надаєте з двох сторін), свідоцтва про народження, свідоцтва про базову загальну середню освіту (з ПІБ, серією, номером). Крім того, скріншот з помилкою. У тексті листа, рекомендуємо вказувати контактний номер телефону.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє щодо можливості створення електронного кабінету.

П3.4

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: За даними ЄДЕБО вказані сертифікат та документ про освіту належать різним вступникам. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку, визначеному в Інструкції ЕК у разі помилки П3.4».

В ЄДЕБО створено картку фізичної особи, у яку додано не анульований документа про ПЗСО та при цьому в ЄДЕБО є інша картка фізичної особи, до якої додано не анульований сертифікат НМТ (ЗНО). Вступник наполягає, що це його документ про ПЗСО та сертифікат НМТ (ЗНО).

Порядок дій:

Як правило, в таких випадках ретельно здійснюється перевірка у відповідних закладах освіти для з’ясування істини і після цього ТА ЄДЕБО корегує дані, якщо це можливо.

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П3.4».

До листа додаються: сканкопії (фото) свідоцтва/атестата про ПЗСО (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката ЗНО (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), а також сканкопію паспорта (з полями серія, номер, ким видано документ) *(скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм надаєте з двох сторін), свідоцтва про народження, свідоцтва про базову загальну середню освіту (з ПІБ, серією, номером). Крім того, скріншот з помилкою. У тексті листа, рекомендуємо вказувати контактний номер телефону.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє щодо можливості створення електронного кабінету.

П3.6

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: За даними ЄДЕБО вказані сертифікат та документ про освіту належать різним вступникам. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку, визначеному в Інструкції ЕК у разі помилки П3.6».

В ЄДЕБО нема карток особи, що містить не анульований документ про освіту чи не анульований сертифікат. В ЄДЕБО є дві різні картки для фізичної особи (з аналогічним ПІБ та датою народження) з документами, шо посвідчують особу, що відповідають документу про освіту та сертифікату НМТ (ЗНО).

Порядок дій:

Як правило, у таких випадках в разі підтвердження, що дійсно дві картки, потрібно ТА ЄДЕБО «об`єднати» картки, або додати документ про освіту чи сертифікат НМТ (ЗНО) в одну з них.

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П3.6».

До листа додаються: сканкопії (фото) свідоцтва/атестата про ПЗСО (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката ЗНО (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), а також сканкопію паспорта (з полями серія, номер, ким видано документ) *(скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм надаєте з двох сторін), свідоцтва про народження, свідоцтва про базову загальну середню освіту (з ПІБ, серією, номером). Крім того, скріншот з помилкою. У тексті листа, рекомендуємо вказувати контактний номер телефону.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє щодо можливості створення електронного кабінету.

П3.7

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності щодо вказаного документа про освіту. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку, визначеному в Інструкції ЕК у разі помилки П3.7».

В ЄДЕБО є картка фізичної особи, яка була ідентифікована як картка вступника, але документ про освіту в ній (який відповідає серії та номеру документа вступника), внесено з джерелом походження «поліграфічний» або з пустим джерелом походження, тобто він не може бути використаний в ЕК вступника.

Порядок дій:

Як правило, у таких випадках достатньо вказати джерело походження документа про освіту правильно. Помилка можлива також для деяких «військових» документів, для яких відсутня можливість використання в е-кабінеті вступника.

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П3.7».

До листа додаються: сканкопії (фото) свідоцтва/атестата про ПЗСО (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката ЗНО (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), а також сканкопію паспорта (з полями серія, номер, ким видано документ) *(скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм надаєте з двох сторін), свідоцтва про народження, свідоцтва про базову загальну середню освіту (з ПІБ, серією, номером). Крім того, скріншот з помилкою. У тексті листа, рекомендуємо вказувати контактний номер телефону.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє щодо можливості створення електронного кабінету.

П3.8

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності щодо РНОКПП. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку, визначеному в Інструкції ЕК у разі помилки П3.8».

Під час реєстрації було визначено валідований РНОКПП, але при спробі внести його до картки фізичної особи відбулася помилка. До картки фізичної особи внесено інший РНОКПП або внесення цього коду не відповідає іншим документам про освіту фізичної особи, які мають валідовані РНКОПП, або потрібний РНОКПП внесено до картки іншої фізичної особи (можливо, не валідований у ній).

Порядок дій:

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації Б3.8».

До листа додаються: сканкопія (фото) документа про ПЗСО (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сканкопія (фото) паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером), сканкопії (фото) РНОКПП (ідентифікаційний код!) та скріншот з помилкою. У тексті листа, рекомендуємо вказувати контактний номер телефону.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє про причину помилки.

П4.1

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: в ЄДЕБО відсутні дані для однозначної ідентифікації особи без сертифікату НМТ (ЗНО). Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку, визначеному в Інструкції помилки П4.1».

Особа реєструється без сертифікатів НМТ (ЗНО). Існує картка фізичної особи в ЄДЕБО з вказаним документом про освіту, але вона не має діючих документів, що посвідчує особу або валідованого РНОКПП, тож виконати додаткову ідентифікацію неможливо.

Порядок дій:

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П4.1».

До листа додаються: сканкопії (фото) свідоцтва/атестата про ПЗСО (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером), *(скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм надаєте з двох сторін), сканкопії (фото) РНОКПП (ідентифікаційний код!) та скріншот з помилкою. У тексті листа, рекомендуємо вказувати контактний номер телефону.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє щодо можливості створення електронного кабінету.

П4.2

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності з вказаними даними додаткової ідентифікації. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку, визначеному в Інструкції помилки П4.2».

Особа реєструється без сертифікатів НМТ (ЗНО). Існує картка фізичної особи в ЄДЕБО з вказаним документом про освіту, але особа не може пройти додаткову ідентифікацію, хоча наполягає, що правильно вносить дані. В картці фізичної особи можуть бути застарілі документи, що посвідчують особу або може бути картка іншої особи.

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П4.2».

До листа додаються: сканкопії (фото) свідоцтва/атестата про ПЗСО (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером), *(скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм надаєте з двох сторін) та скріншот з помилкою. У тексті листа, рекомендуємо вказувати контактний номер телефону.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє щодо можливості створення електронного кабінету.

П4.3

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: в ЄДЕБО відсутні дані для однозначної ідентифікації особи без сертифікату НМТ (ЗНО). Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку, визначеному в Інструкції помилки П4.3».

Особа реєструється без сертифікатів НМТ (ЗНО). Не існує картки фізичної особи, що має вказаний документ про освіту, але при цьому існує більше однієї картки з вказаними в документі про освіту ПІБ та датою народження та документа, що посвідчує особу або валідованим РНОКПП.

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П4.3».

До листа додаються: сканкопії (фото) свідоцтва/атестата про ПЗСО (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером), *(скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм надаєте з двох сторін), сканкопії (фото) РНОКПП (ідентифікаційний код!) та скріншот з помилкою. У тексті листа, рекомендуємо вказувати контактний номер телефону.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє щодо можливості створення електронного кабінету.

П4.4

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: в ЄДЕБО відсутні дані для однозначної ідентифікації особи без сертифікату НМТ (ЗНО). Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку, визначеному в Інструкції помилки П4.4».

Особа реєструється без сертифікатів НМТ (ЗНО). Не існує картки фізичної особи в ЄДЕБО, що має вказаний документ про освіту, але при цьому існує хоча б одна картка з вказаними в документі про освіту ПІБ та датою народження, яка не має ані актуального документа, що посвідчує особу, ані валідованого РНОКПП.

Додаткова ідентифікація документа, що посвідчує особу, не зможе підтвердити чи спростувати, що це співставлена картка особи.

Порядок дій:

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П4.4».

До листа додаються: сканкопії (фото) свідоцтва/атестата про ПЗСО (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером), *(скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм надаєте з двох сторін, сканкопії (фото) РНОКПП (ідентифікаційний код!) та скріншот з помилкою. У тексті листа, рекомендуємо вказувати контактний номер телефону.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє щодо можливості створення електронного кабінету.

П4.5

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: в ЄДЕБО відсутні дані для однозначної ідентифікації особи без сертифікату НМТ (ЗНО). Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку, визначеному в Інструкції помилки П4.5».

Особа реєструється без сертифікатів НМТ (ЗНО). Не існує картки фізичної особи в ЄДЕБО, що має вказаний документ про освіту, не існує картки фізичної особи з вказаними в документі про освіту ПІБ та датою народження, та ще й в записі ІВС «Освіта» не вказано документ, що посвідчує особу, нема валідованого РНОКПП, тому неможливо провести додаткову ідентифікацію.

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П4.5».

До листа додаються: сканкопії (фото) свідоцтва/атестата про ПЗСО (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером), *(скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм надаєте з двох сторін), сканкопії (фото) РНОКПП (ідентифікаційний код!) та скріншот з помилкою. У тексті листа, рекомендуємо вказувати контактний номер телефону. За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє щодо можливості створення електронного кабінету.

П4.6.1

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО є розбіжності з вказаними даними додаткової ідентифікації. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку, визначеному в Інструкції помилки П4.6.1».

Особа реєструється без сертифікатів НМТ (ЗНО). Не існує картки фізичної особи, що має вказаний документ про освіту, при цьому існує хоча б одна картка з ПІБ та датою народження з документа про освіту, в цій картці внесено документ, що посвідчує особу з документа про освіту або валідований РНОКПП, але ані номер документа, що посвідчує особу, ані РНОКПП не підтверджено додатковою ідентифікацією.

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П4.6.1».

До листа додаються: сканкопії (фото) свідоцтва/атестата про ПЗСО (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером), *(скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм надаєте з двох сторін), сканкопії (фото) РНОКПП (ідентифікаційний код!) та скріншот з помилкою. У тексті листа, рекомендуємо вказувати контактний номер телефону.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє щодо можливості створення електронного кабінету.

П4.6.2

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО є розбіжності з вказаними даними додаткової ідентифікації. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку, визначеному в Інструкції помилки П4.6.2».

Особа реєструється без сертифікатів НМТ (ЗНО). Не існує картки фізичної особи, що має вказаний документ про освіту, при цьому існує хоча б одна картка з ПІБ та датою народження з документа про освіту, але вступником не підтверджено додатковою ідентифікацією документ, що посвідчує особу, або валідований РНОКПП такої картки.

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П4.6.2».

До листа додаються: сканкопії (фото) свідоцтва/атестата про ПЗСО (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером), *(скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм надаєте з двох сторін), сканкопії (фото) РНОКПП (ідентифікаційний код!) та скріншот з помилкою. У тексті листа, рекомендуємо вказувати контактний номер телефону.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє щодо можливості створення електронного кабінету.

П4.6.3

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО є розбіжності з вказаними даними додаткової ідентифікації. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку, визначеному в Інструкції помилки П4.6.3».

Особа реєструється без сертифікатів НМТ (ЗНО). Не існує картки фізичної особи, що має вказаний документ про освіту, при цьому також не існує карток з ПІБ та датою народження і документа про освіту, тож очікується підтвердження документа, що посвідчує особу або валідованого РНОКПП із запису ІВС «Освіта», але вступником додатковою ідентифікацією його не підтверджено. Цей випадок може бути основним випадком «помилки вводу даних» для більшої частини вступників без НМТ (ЗНО).

Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П4.6.3».

До листа додаються: сканкопії (фото) свідоцтва/атестата про ПЗСО (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером), *(скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм надаєте з двох сторін), сканкопії (фото) РНОКПП (ідентифікаційний код!) та скріншот з помилкою. У тексті листа, рекомендуємо вказувати контактний номер телефону.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє щодо можливості створення електронного кабінету.

П4.6.4

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: в ЄДЕБО існує особа, що має ваші ПІБ та дату народження, але інший документ про освіту, що перешкоджає можливості однозначної ідентифікації особи. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до порядку, визначеному в Інструкції ЕК у разі помилки П4.6.4».

Особа реєструється без сертифікатів НМТ (ЗНО). Не існує картки фізичної особи, що має вказаний документ про освіту, при цьому також існує хоча б одна картка з ПІБ та датою народження з документа про освіту, але вона була створена реєстрацією кабінету вступника за іншим документом про освіту. Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (vstup@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П4.6.4».

До листа додаються: сканкопії (фото) свідоцтва/атестата про ПЗСО (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, піном, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером), *(скановану копію паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм надаєте з двох сторін), сканкопії (фото) РНОКПП (ідентифікаційний код!) та скріншот з помилкою. У тексті листа, рекомендуємо вказувати контактний номер телефону.

За результатами перевірки технічний адміністратор повідомляє щодо можливості створення електронного кабінету.

  За матеріалами ДП «Інфоресурс».