Розпочав роботу сервіс з підтримки електронних кабінетів вступників
В Україні розпочав роботу сервіс з підтримки електронних кабінетів вступників до закладів фахової передвищої та вищої освіти.
Абітурієнти зможуть отримати консультаційну допомогу телефоном або звернувшись на електронну пошту.
З 25 червня служба буде орієнтована на підтримку вступників до коледжів на основі базової середньої освіти (9 класів), для яких вже розпочалась реєстрація електронних кабінетів.
З 1 липня, коли почнеться реєстрація для всіх інших категорій, допомогу зможуть отримати не лише вступники до коледжів, а й майбутні бакалаври та магістри.
Фахівці будуть надавати консультації з будь-яких питань онлайн-вступу, але перед реєстрацією кабінету вступникам варто ознайомитися з відповідними інструкціями. Вони будуть розміщені:
- на сайті;
- на YouTube-каналі ОсвітаВсім;
- у чат-боті ОсвітаВсім @inforesurs_gov_ua_bot.
В інструкціях буде поданий покроковий алгоритм, як зареєструвати електронний кабінет та що робити в разі помилок.
Отримати консультацію в телефонному режимі можна за номерами:
- (044) 290-18-13;
- (067) 551-24-74;
- (093) 342-38-63;
- (095) 281-13-54.
Графік консультацій телефоном:
- понеділок – четвер 09:00–18:00;
- п'ятниця 09:00–16:45;
- субота – неділя 09:00–15:00.
Звертаючись телефоном, вступники мають враховувати, що під час повітряної тривоги в Києві телефонні лінії не працюють.
Також поставити своє запитання можна через електронну пошту vstup@inforesurs.gov.ua.
Водночас на електронній скриньці всі звернення розглядаються почергово, тож у періоди пікових навантажень очікування відповіді може становити кілька днів.
Як відомо, у 2024 року електронні кабінети вступників працюватимуть протягом усієї вступної кампанії, тобто до 31 жовтня.
Для отримання оперативної інформації про проведення вступної кампанії приєднуйтесь до каналу Вступ.ОСВІТА.UA